Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

ΝΑΙ! Διαβάζει τι γράφω, και, ο Επίσκοπος Ευθύμιος!!..

Την Μ. Εβδομάδα, είχα αναρτήσει ένα θέμα, με τίτλο:

Διαβάζει το μπλογκ αυτό, και, ο Επίσκοπος Ευθύμιος;

Σήμερα (8 Μαΐου) βεβαιώθηκα πως ΝΑΙ..

Διαβάζει, και μου τηλεφωνάει κιόλας. Μου τηλεφώνησε πριν από λίγο (αν και του είμαι άγνωστος προσωπικά) στο τηλέφωνο που έχω στην πρώτη σελίδα του μπλογκ μου, για να με ευχαριστήσει για τα καλά λόγια που έγραψα στο θέμα αυτό για το πρόσωπο του.

Δεν γνωριζόμαστε, και για να γνωριστούμε καλύτερα τον ενημέρωσα ότι αργότερα (μετά την Ανάσταση) έγραψα και ένα άλλο θέμα στο οποίο τον ανέφερα και αυτόν αλλά τη φορά αυτή με σκωπτικό και ελεγκτικό (και όχι επαινετικό) πνεύμα...

...και τον παράπεμψα στο σχετικό «ταγκ» ώστε να εντοπίσει και αυτήν την αναφορά μου. Μου τηλεφώνησαν μετά από το γραφείο του (ο κ. Ιωάννης) για να μου πουν ότι δυσκολεύονται να εντοπίσουν αυτό το μεταγενέστερο σχόλιο..

Προς διευκόλυνση τους λοιπόν, έψαξα και το βρήκα, και τους ενημερώνω ότι έχει ως εξής:

Οι κάμερες όμως, μας έδωσαν πλήρη εικόνα και από την «Ανάσταση» στον μητροπολιτικό ναό της Αθήνας:

Αστείος ήταν (ο συμπαθής κατά τα άλλα) επίσκοπος Ευθύμιος που λόγω ηλικίας (και όχι μόνο) αγκομαχούσε να προλάβει τους άλλους που κατευθύνονταν προς την εξέδρα που είχε στηθεί στην πλατεία. Ευτυχώς, δεν είχαμε κανένα ατύχημα, και με αυτόν, παρόμοιο με αυτό του Ιερώνυμου... Ευτυχώς!..

Βέβαια, λόγω της παρουσίας των επισήμων, ο απλός λαός ήταν περιφραγμένος (σαν τα ζώα) σε απόσταση από τα τεκταινόμενα! Στην εξέδρα φυσικά, κάποια πολιτικά πρόσωπα πλαισίωναν τους παπάδες, ή μάλλον ήταν αντικριστά με αυτούς, ενώ πίσω ακριβώς από τους παπάδες φιγουράριζαν κάποιοι αντιπρόσωποι των αιρετικών, όπως κάποιος περίεργος τύπος με μια κουκούλα, όπως ένας παπικός, κλπ, προς τους οποίους ο ταλαίπωρος Επίσκοπος (σαν κουρδιστός κουμπαράς ήταν με όλα του τα άμφια) πρόσφερε τον Σταυρό (μετά την Ανάσταση) για να τον ασπασθούν και αυτοί, μετά τους πολιτικούς επισήμους, τιμής ένεκεν!

Οι υπόλοιποι, τα ζώα είπαμε, παρακολουθούσαν αδιαμαρτύρητα τα αίσχη αυτά να συμβαίνουν μπροστά στα ματιά τους. Κάποιοι δε από τους ντεμί επισήμους που ήταν παρατεταγμένοι στην πρόσοψη του ναού, έκαναν διάφορα άλλα πράγματα, όπως τους απαθανάτισε η κάμερα όταν έκανε ένα πλάνο «σάρωση»: Άλλοι χασμουριόνταν, και άλλοι (με το «Χριστός Ανέστη») άναψαν αμέσως τσιγάρο!!!..


Δεν υπάρχουν σχόλια: